Home » » Acces denied

Acces denied


Ce le-a trecut prin cap miticilor nostri, mai nou? Să ne interzică accesul la majoritatea paginilor pe internet. Când zic majoritatea, mă refer la  toate în afară de 4, cel puțin atâta am aflat. Din păcate nu am avut timp să încerc să accesez mai multe care mă interesează ca să văd dacă totuși a mai scăpat ceva, deși nu cred. Sincer pe mine nu prea mă afectează, chiar nu am timp  să bântui pe internet când sunt la muncă. Dacă prin câteva minute libere prefer să fug la o țigară. Nici de stat la povești nu am timp, dar culmea ironiei este că yahoo messeger și yahoo email nu sunt restricționate, doar că nu mai putem trimite și primi fișiere. Nu văd logica, adică nu ne lasa acces pe paginile web dar pe mess putem să pălăvrăgim liniștiți, nu? O mică bârfă pe mess nu face rău nimănui, mai ales în timpul programului.


Dar mă întreb de ce oare au restricționat numai transferul de fișiere de pe adresele de yahoo și cel de pe gmail nu? Promabil pentru că majoritatea au adrese pe yahoo, cu toate că gmail este mult mai bun din multe puncte de vedere, dar prea puțini îl folosesc.
Și toate aceste măsuri au fost luate pentru o protecție mai mare și pentru a împiedica scurgerea de informații. Asta este varianta oficială. De ce nu au zis ,, Băi puturoșilor care sunteți voi, puneți mâna și munciți, nu mai downloadați filme și muzică, gata cu facebook și badoo și altele de genul acesta!  Vorbiți dracului numai pe mess, unde vă putem urmări și noi!"

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Support : Your Link | Your Link | Your Link
Copyright © 2013. Aleatoare - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger