Home » » Ce a fost și cum va fi

Ce a fost și cum va fi

Văd că este la modă pe bloguri ca în această perioadă să se facă fel de fel de statistici în legătură cu realizările personale sau profesionale din anul 2010 dar și planuri pentru noul an.
Să încerc și eu? Păi de ce nu? Ce am de pierdut? Nimic! Dar de câștigat? Vom vedea!
Se vehiculează din nou ideea restructurărilor în sectorul bugetar. Nici nu s-a încheiat primul val și deja se planifică următorul. Anul acesta nu am fost pe lista neagră dar oare în 2011 voi mai avea același noroc? Nu am pile bine ascuțite în partidul care trebuie și nici bani să îndes în buzunarele cui trebuie așa că sunt o pradă bună, nu? Cui să îi pese dacă eu zbor din firma? Colegilor mei în nici un caz, m-am lămurit cum gândește fiecare. Singura ocupație a unora dintre ei este să umble cu cioara vopsită pe la șefi și să dea raportul în legatură cu orice, despre oricine. Sper să realizeze că poate cândva o să le vină și lor rândul și nu o să le placă să fie supuși aceluiași gen de tratament pe care l-au folosit și ei.


Referitor la blogul acesta, nu prea am ce să vă spun pentru că este la început de drum dar am de gând să nu renunț la el, dacă tot am început. Știu că am mult de lucru cu el până îl ridic pe picioare, dar am planuri mari pentru el.
Ce aștept eu de la 2011? Ca orice om îmi doresc să am parte de iubire, căldură și înțelegere din partea familiei mele. Recunosc că m-am săturat de criza asta care m-a afectat foarte mult și aș da orice ca să se termine și să revină totul la normal. Sincer, chiar nu mai am nervi să fac calcule, să renunț la micile mele plăceri și multe altele.
Asta a fost tot, deocamdată. Probabil lista mea are multe lipsuri pentru că nu obișnuiesc să fac planificări, să promit marea cu sarea și să mă trezesc că am dat greș.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Support : Your Link | Your Link | Your Link
Copyright © 2013. Aleatoare - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger